AliExpress'ten aldığım ürünlerim elime ulaşmadı

  • Konbuyu başlatan Skender
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar : 3
  • Görüntüleme : 2K

Skender

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Mar 2018
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Konum
37 | Kastamonu
Ticaret puanı - 0%
0   0   0
Selamlar, geçen günlerde sipariş bekleme süresi olan 60 günü tamamlayıp hala elime ulaşmayan ürünler ile ilgili dispute açmıştım. Ürünün satıcıları, açılan dispute'ların 2 tanesi ile ilgili mesaj yollamışlar. Mesajların orjinalleri şu şekilde;


------------------------------------


Mesajlarda her zamanki gibi sakin olun, anlaşmazlığınızı geri çekin, biraz daha bekleyin gibi şeyler yazmışlar. Bu durumlarla daha önce karşılaşanınız oldu mu? Anlaşmazlığı kapatmalı mıyım? 

   Ayrıca üçüncü olarak eklemek istediğim bir ürün daha var. Siparişi takip numarası ile takip ettiğimde bana ulaştığını gösteriyor fakat bu ürün de elime ulaşmadı. Takip numarası: LP00094597223035 . Ürünün detayları şu şekilde:



Bu konularda bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim..
 

iso227

Administrator
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
2,340
Tepkime puanı
34
Puanları
48
Yaş
26
Konum
45 | Manisa
Ticaret puanı - 100%
1   0   0
Hocam 60 gün içinde gelmezse dispute aç ve satıcı dediklerini aldırma.para iadesi aldıktan sonra başka mağazadan sipariş verirsin.
Bide sorduğun soruların cevabı burda yazılı aslında mutlaka oku > ALİEXPRESS PARA İADESİ DİSPUTE İŞLEMLERİ HAKKINDA MUTLAKA BİLMENİZ GEREKEN HERŞEY:
 
Üst