Merhabalar herkese ilk defa başıma gelen bir sorun ile karşı karşıyayım bu konuda tecrübesi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim.
Ürün aldım maliyeti şu anda 25 dolar ben bunun tanesini 17 dolara indirim kupon vs derken 2 adet aldım.
ürün geldi biri bozuk çıktı dispute açıldı istek olarak geri göndermemeyi ve 25 dolar iade istedim(bunun sebebi satıcının satış fiyatının 25 olması/tekrar aynısından göndermesini isteyin demeyin bir defa o durumdan dilim yandı.)
neyse satıcı 5 dolar iade önerdi reddettim
10 ret
aliexpress girdi
full refund eşyaların geri yollanması şartıyla.
Ürünü geri yollamak maliyetli olduğundan alacağım refund ile hemen hemen kafa kafaya gelmekte bu da görüldüğü üzere zararıma olmaktadır.
Bu durum sonucunda 9 gün içinde geri göndermem gerekiyor
müşteri hizmetleri süre bittikten sonra itiraz edebileceğimi söylüyor
Böyle bir durum söz konusu mu?
Tekrar şikayet edemezsem tekrar dispute açamazsam ne yapabilirim?
Yanıtlar için teşekkürler.
Ürün aldım maliyeti şu anda 25 dolar ben bunun tanesini 17 dolara indirim kupon vs derken 2 adet aldım.
ürün geldi biri bozuk çıktı dispute açıldı istek olarak geri göndermemeyi ve 25 dolar iade istedim(bunun sebebi satıcının satış fiyatının 25 olması/tekrar aynısından göndermesini isteyin demeyin bir defa o durumdan dilim yandı.)
neyse satıcı 5 dolar iade önerdi reddettim
10 ret
aliexpress girdi
full refund eşyaların geri yollanması şartıyla.
Ürünü geri yollamak maliyetli olduğundan alacağım refund ile hemen hemen kafa kafaya gelmekte bu da görüldüğü üzere zararıma olmaktadır.
Bu durum sonucunda 9 gün içinde geri göndermem gerekiyor
müşteri hizmetleri süre bittikten sonra itiraz edebileceğimi söylüyor
Böyle bir durum söz konusu mu?
Tekrar şikayet edemezsem tekrar dispute açamazsam ne yapabilirim?
Yanıtlar için teşekkürler.