Reklam ve sponsorluk için alisverisforumu@gmail.com

 
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Flo 1 Alana 1 Bedava (12 Aralık Son)
(Okunma: 1162)
cgokhans
#1
Big Grin 

35547cedf35cd01001a39cc670af1036.jpg&t=1...overrides=
Ayakkabı ihtiyacın mı var? Ve birden fazla mı? O zaman bu kampanya belki de sizin işinizi görür  Angel
(Zamana dikkat etmeyi unutmayalım 12 Aralık son arkadaşlar)


Son Düzenleme: 10-12-2017, Saat: 18:58, Düzenleyen: cgokhans
Ara
Cevapla }}
Snn1907
#2
Seçili olanları nasıl ayırt edecegiz?
Ara
Cevapla }}
bay_x1988
#3
teşekkürler aldım 2 çift :)
Ara
Cevapla }}
iso227 (ali hoca)
#4
(10-12-2017, Saat: 19:25)Snn1907 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Seçili olanları nasıl ayırt edecegiz?

başlıktada paylaşılmış buradan bakabilirsiniz hocam: https://www.flo.com.tr/secili-urunlerde-...edava.html
Ara
Cevapla }}
cgokhans
#5
Zaten link direkt seçili olan ürünler @Snn1907
hayırlı olsun bay_x1988 güle güle kullanın :)
Son Düzenleme: 10-12-2017, Saat: 22:05, Düzenleyen: cgokhans
Ara
Cevapla }}
Snn1907
#6
Ürünlerin hepsini görünce çözemedim yahu birde Flo ya artık güvenemiyorum :) bi ayakkabı aldım değişim yapmadılar kullanılmadığı halde sonra soğudum
Ara
Cevapla }}
Ölücü-Hakan
#7
genelde bu en fazla 25 30 lira indirim oluyor teşhir ürünü ama idare eder :)
Cool Ucuz mu o ?   Cool
Ara
Cevapla }}
bay_x1988
#8
(10-12-2017, Saat: 22:04)cgokhans Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Zaten link direkt seçili olan ürünler @Snn1907
hayırlı olsun bay_x1988 güle güle kullanın :)

teşekkür ederim @cgokhans :D
ayakkabılar geldi herhangi bir teşhir ürünü değil mağazada satılanlarla birebir aynı :D
Ara
Cevapla }}
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bizim'de Bu Güne Özel Kargo BEDAVA! cgokhans 0 142 16-10-2018, Saat: 15:02
Son Yorum: cgokhans
  Flo'da 1 Alana 1 Bedava cgokhans 0 271 14-10-2018, Saat: 12:34
Son Yorum: cgokhans
  MAXİMUM 1 SİNEMA BİLETİ ALANA 1 BİLETTE MAXİMUMDAN iso227 (ali hoca) 0 126 08-10-2018, Saat: 13:09
Son Yorum: iso227 (ali hoca)
  Evidia Turuncu Etiketli Ürünlerde Bedava Kargo Fırsatı. Güzel ürünlerde var. cgokhans 0 190 02-10-2018, Saat: 18:13
Son Yorum: cgokhans
  Bedava İndirim Kodları indirimkuponu 0 246 27-09-2018, Saat: 15:59
Son Yorum: indirimkuponu

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
  Tarih: 10-12-2018, Saat: 19:57