Reklam ve sponsorluk için alisverisforumu@gmail.com

Shoutbox archive

Son mesaja git | Hepsini okundu say

avatar
sevdiklerinizle beraber nice mutlu bayramlar geçirmeniz dileğiyle iyi bayramlar arkadaşlar :)
avatar
@"Mahmut Acar" hocam satıcı ürüne yorum atın demiş bu önemli değil otomatik mesajlar zaten.sizin yapmanız gereken 75 gün geçmeden dispute açmak.bir kaç gün daha bekleyebilirsiniz ama sakın 75 günü geçirmeyin.
avatar
Öncelikle Selam AliExpress ten telefonuma kılıf aldım satıcı bana elime 35 60 gün arasında geleceğini söyledi satıcıya 60 gün olunca mesaj attım bana şöyle dedi Merhaba, parsel zamanınız henüz gelmedi, lütfen sabırlı olun. Bugün 63 gün oldu ve satıcı bana şu mesajı attı. Satıcı, sipariş no. İçin geri bildirim bıraktı. 100213601087236. Sevgili mahmutacar5734 NA, 100213601087236, siparişiniz için işlem, ürün: Huawei P10 için Yumuşak Silikon Şeffaf Kılıf P20 Lite P20 Artı Pro Mate 9 10 Lite Onur 9 Lite için V9 V10 7X Telefon Kabuk Kapağı 31 Mayıs 2019 tarihinde tamamlandı. 01 Haziran 2019’da sipariş verin. Geri bildiriminizi şimdi bırakın. AliExpress'teki bu işlem için tüm geri bildirimler, siparişi tamamladıktan sonraki 30 gün içinde bırakılmalıdır. Lütfen geri bildiriminizi 30 Haz 2019 tarihinden önce bırakın. Geri bildiriminiz, diğer alıcıların ürünleri ve satıcıları seçmelerine yardımcı olmada önemli bir rol oynar. İçtenlikle, AliExpress.com ekibi. Satıcı burda ne demek istiyor
avatar
migrosta yaptığın alışverişlerde puanla ödeme yapabiliyorsun hocam kredi kartı puanları gibi
avatar
Money puanlar ne işe yarar
avatar
takipli ise başkasına gitmiştir ekran görüntüsü alıp kanıt olarak yükleyeceksin
avatar
hocam takipsiz kargo ise lokistik sebeplerden takipsizlikle ilgili madde vardı onu seçeceksin
avatar
Lütfen yardım edebilirmisiniz
avatar
Şimdi geçenlerde de yazmıştım çinden aksiyon kamerası aldım ve gümrüğe takıldı ...teslimat süresi dün doldu iade nedeni kısmından hangi seçeneği seçmem lazım
avatar
Maraba
avatar
@cgokhans maşallah hocam eline sağlık bende iyim şükür ne olsun aynı devam :)
avatar
hayırlı pazarlar ismail hocam şükür iyiyiz bu gün iki tane videolu inceleme hazırladım yayınladık bakalım :)sizler nasılsınız?
avatar
hayırlı pazarlar dostlar nasılsınız :)
avatar
Herhalde bitmiş ama önemli değil başka zaman rastlarsak alırız artık nasipse. Kurum interneti her yere kısıtlı olduğundan ancak bugün evden bakabildim nasip değilmiş artık :D
avatar
Teşekkürler hocam eğer bitmemişse indirimler alayım kütüphaneye :)
avatar
o senin kütüphanene kayıt oluyor hocam ömür boyu beleş sana artık o oyun :)
avatar
@VeTeRaN benim bildiğim ömür boyu hocam,format atsan bveya bilgisayarı değiştirsen sıkıntı olmaz gene ücretsiz indirirsin.
avatar
Steam hakkında br sorum olacaktı. Diyelim bir oyunu bedava aldık o oyuna ömür boyu mu ücretsiz sahip oluyoruz yoksa formattan sonra kurarken para ödüyor muyuz
avatar
vayy beleş oyunlar alırım bi dal :D
avatar
beyler efsane 2 oyun bedava kaçırmayın derim linkler sıcak fırsatlar köşesinde :)

  Tarih: 15-12-2019, Saat: 13:45